piątek, 5 lipca 2013

Odżywka, sukienka.

Specjalnie dla pani Arenai zaczniemy od moich wrażeń dotyczących maski do włosów z Gliss Kur. Zapłaciłam za nią 12,99. Pojemność: 200ml.
Zdjęcie:
Producent: Czy Twoje włosy są zniszczone, przesuszone? Maseczka wzmacniająca strukturę ULTIMATE OIL ELIXIR z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną zapewnia intensywną pielęgnację oraz zmniejsza liczbę łamiących się włosów. Sposób użycia: Wmasować 2-3 razy w tygodniu w wilgotne włosy i pozostawić na 1 minutę. Dokładnie spłukać!

Ja: Użyłam jej trzy razy, ale sądzę, że wstępnie mogę już coś o niej powiedzieć. Jak na razie widzę same plusy:

  • bardzo gęsta
  • podoba mi się długo utrzymujący się zapach
  • krótki czas pozostawienia na włosach
  • nie obciąża kosmyków
  • nie wpływa na przetłuszczanie się włosów
  • włosy bardzo łatwo się rozczesują.
Okej, to by było na tyle, jeżeli chodzi o maskę.
Gdyby ktoś chciał, to mogę opisać moje wrażenia po użyciu balsamu pod prysznic z NIVEA.

W poniedziałek wybieram się do krawcowej, aby porozmawiać o mojej sukience na studniówkę. Myślę, że zdecydowałabym się najchętniej na coś z tym stylu:



Tyle, że nie mogę zdecydować się na kolor... Czy na pewno czerń będzie dobrym rozwiązaniem? Chciałam założyć czarną bieliznę i czarną podwiązkę, więc nie jestem pewna, czy nie przesadzę z czernią. A co myślicie o bladym różu?

11 komentarzy:

  1. Tej maski jeszcze nie używałam. Ładne te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem lady róż...zobaczysz ile czerni i bordu będzie na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie używam odżywki :) Myślę, że blady róż będzie ładny :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Blady róż ślicznie będzie wyglądał z opalenizną :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :) http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystałam z odżywki z tej serii i również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blady róż byłby dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam jeszcze ten maski. Ja jako wielka fanka czerni oczywiście powiem, że czarna suknia najlepsza. A ja jeszcze proszę o wrażenia z balsamu z Nivea.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej odżywce.
    Moim zdaniem blady róż byłby lepszy :)

    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam takich odżywek.
    sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tak nie na temat - moje wejście na bloga było 333 :D

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.