czwartek, 4 lipca 2013

Gorąco.:)

Nie pisałam wczoraj, bo miałam zupełnie wypełniony dzień. Rano byłam na targu (zakupy średnio udane: krótkie spódnico-spodnie i turkusowa koronkowa sukienka), a potem na 4-godzinnej jeździe w ramach kursu na prawo jazdy. Chyba kiełkuje przyjaźń - dobrze dogaduję się z dziewczyną, która ze mną jeździ. Instruktor powiedział, że mamy podobny styl jazdy (czyli "Ratuj się, kto może!"). Niech mówi, co chce - my to nazywamy Darem Bożym. Wyjeździłam już 13 godzin, a nadal nie panuję nad pewnymi rzeczami. Np. wczoraj prawie wjechałam na rynek, na którym jest zakaz ruchu samochodów:
Instruktor: Zobacz, co robisz, siejesz spustoszenie w tym mieście!
Przecudowna: Chciałam tylko obejrzeć rynek...
Instruktor: Ale on jest brzydki. Spójrz, wszyscy na ciebie patrzą!
Przecudowna: Jestem ładna, to się patrzą!
Instruktor: Co racja, to racja.
Ogólnie, jeżeli kiedykolwiek uda mi się zdać egzamin praktyczny, to chciałabym mieć autko w takim klimacie:



(Rzęsy są obowiązkowe)

Miałam dziś czytać streszczenie Trans-Atlantyku, ale chyba sobie daruje. Oczywiście przeczytałam również całość, ale chciałabym się upewnić  czy dobrze to rozumiem (kto czytał, ten wie, o co mi chodzi).
Ogólnie, to muszę nawet stwierdzić, że jestem dziś z siebie zadowolona, bo ruszyłam trochę biologię, ale kiedy tylko skomentuję Wasze blogi, lecę czytać dalej.:) 
Matura za pasem!:D

Zostałam nominowana przez bloga http://arienailandia.blogspot.com
Moje odpowiedzi:

1. Krem czy serum pod oczy?
Właściwie to żel:)
2. Naturalne kosmetyki czy drogeryjne rozwiązania?
Drogeria - nie mam czasu na wymyślanie.
3. Błyszczyk czy szminka?
Szminka.
4. Maseczka czy odżywka do włosów?
Maska.
5. Czy w pielęgnacji włosów stosujesz oleje? jeżeli tak to jakie?
Nie.
6. Czy próbowałaś naturalnej pielęgnacji włosów? Jeżeli nie to czy planujesz? Jeżeli tak to masz jakiś ulubieńców?:)
Nie.
7. Czy próbowałaś półproduktów do włosów? Jeżeli tak to co dla Twoich włosów jest najlepsze? Jeżeli nie to czy planujesz zakupy tego typu?
Nie próbowałam, ale może kiedyś.
8. Czy suszysz albo prostujesz włosy? Jeżeli tak to czy zabezpieczasz je odpowiednio? czym?
Ani nie suszę, ani nie prostuję. Niech żyją własnym życiem.
9. Wolisz myć głowę rano czy wieczorem?
Wieczorem - nie mam suszarki.
10. Czy znasz się na składach kosmetyków? Czy w wyborze kierujesz się jedynie opisem producenta?
Nie znam się, właściwie to nie zastanawiałam się nigdy, czym się kieruję.

Okej, przebrnęliśmy przez to. Niestety, nie mam czasu, aby wymyślać pytania, mam nadzieję, że się nie obrazicie. Dziękuję właścicielce bloga za pamięć o mnie.

4 komentarze:

  1. Haha, rozmowa z instruktorem meega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te rzęski w samochodzie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :))

    zapraszam do obserwowania nas , na pewno się odwdzięczymy c:
    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.