poniedziałek, 31 marca 2014

Zwyczajnie, pamiętnikarsko.

Nie mam dziś, wyjątkowo, tematu głównego, dookoła którego będzie kręcił się post. Chciałam po prostu napisać, co się dzieje lub co będzie się działo, a co jest dla mnie ważne.
  1. Matura za bardzo niedługo. Bardzo niedługo to znaczy za 35 dni. Biorę się ostro za siebie, bo nie dostanę się na wymarzone studia.
  2. Dziś pisałam maturę próbną z biologii. Nie jestem zachwycona, ale nie ma tragedii. Myślę, że uzbiera się ponad 80%.
  3. Zamawiam dziś buty do biegania, więc jeżeli dobrze pójdzie, to do końca tygodnia chociaż raz pobiegam.
  4. Zamawiam dziś też naszyjnik z herbem Ravenclawu (+20 do inteligencji na maturę).
  5. Czytam wspaniałą książkę: "Echa" Danielle Steel. Możecie spodziewać się recenzji niebawem.:)
  6. Jeżeli chodzi o notki, to niedługo znajdzie się tu również kilka recenzji kosmetycznych i więcej sportu. A także tego, co po prostu wpadnie mi do głowy po drodze.:P
Nie zamęczam Was już dziś, miłego popołudnia życzę.:)

1 komentarz:

  1. Mam dwie książki Danielle Steel, ale jeszcze żadnej nie czytałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.