piątek, 27 września 2013

Podsumowanie września.

Właśnie kończy się wrzesień, należy sprawdzić, jak z wywiązywaniem się z moich miesięcznych postanowień.
Oto one:
  1. Uczyć się, ale nie zamęczać.
  2. Chodzić regularnie na religię.
  3. Czytać lektury. 
  4. Ćwiczyć na w-fie przez cały miesiąc.
  5. Zdać egzamin ma prawo jazdy. 
  6. Być na bieżąco z wiadomościami.
  7. Co najmniej jeden film/bajka po angielsku.
  8. Wytrzymać. 
No cóż, muszę przyznać, ze nie jest źle, prawda?
Jeżeli chodzi o moje oceny na daną chwilę mają się następująco:
polski: 5, 3
matematyka: 4
WoS: 4
Szału nie ma, dupy nie urywa, ale jakoś nie mogę się wciągnąć w naukę.

We wrześniu ćwiczyłam dziesięć razy. Aż lub tylko, zważając na to, że wzięłam się za siebie dopiero 07.09, a od zeszłej soboty jestem chora i nie mam ochoty nawet ręki podnieść.

Poza tym jestem z siebie zadowolona - walczymy z Gabrielem z moimi kompleksami, staję się spokojniejsza.

Jak widać po lewej stronie, założyłam fanpage na FB. Zapraszam.

11 komentarzy:

  1. Nie jest źle :) A nawet jest dobrze :)!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę Twoje oceny :D polubiłam fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Szału nie ma dupy nie urywa' hahah, ale i tak jest dobrze ! :*
    Wytrwałości ! :3

    bithappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie bilanse są potrzebne, sama sobie takie robię i wiem na czym stoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież dobre masz oceny! A i postanowienia spełniasz, przynajmniej na tyle na ile możesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre oceny c: Ja nie mam ocen ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Oceny masz dobre przecież :D
    Kocham cię " Szału nie ma dupy nie urywa" <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oceny całkiem dobre :) No i postanowienia też wg mnie bardzo dobrze zrealizowane - nie od razu Rzym zbudowano ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie Ty jedna walczysz z kompleksami, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre masz oceny noo :3 Ja ćwiczę od 19 września, jakoś idzie :)
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.