czwartek, 15 sierpnia 2013

Znów Feluś!

Witajcie!
Po przeczytaniu bardzo miłych komentarzy pod postem, który napisałem, zdecydowałem razem z Pańcią, że będę pisał notkę każdego 1. i 15. dnia miesiąca - tak, abym się nie męczył. Oznacza to, że kolejny post będzie 1 września, ale całe szczęście tym razem nie będzie to rozpoczęcie roku. Poza tym powstanie na blogu strona dotycząca wyłącznie mnie - będziecie się mogły tam również ze mną kontaktować (szczególnie Wasze zwierzaki).

Abyście nie zapomniały, jak wyglądam, proszę, oto moje zdjęcie:



Tylko nie zachwycajcie się za bardzo, bo się zawstydzę i nosek zrobi mi się czerwony. Swoją drogą - oglądałyście Rudolfa Czerwononosego? Ja bardzo lubię tę bajkę. Wracam do niej w każde święta i wyobrażam sobie, że jestem reniferem św. Mikołaja. Biegam dookoła pokoju, ale szybko się męczę, a potem leżę dwie godziny brzuchem do góry.

Kochane moje Wielbicielki - za tydzień w czwartek idę na szczepienie, więc trzymajcie za mnie kciuki, bo bardzo się denerwuję, kiedy pani robi mi kłuj-kłuj. Czy to dlatego, że byłem niegrzeczny?

W imieniu mojej Pańci chciałbym Wam podziękować za 69 obserwatorów.


Uważam, że ten niebywały sukces spowodowany jest moją psią osobą.
Poza tym - nie sądzicie, że pięknie to wyciąłem? Zauważcie, że łapą trudno obsługiwać touchpada.

15 komentarzy:

  1. Cześć Feluś, miło znów cię widzieć, z niecierpliwością będę czekał na Twoje kolejne włamy na blog 1 i 15 :)
    Ładnie dziś wyglądasz. Kulfonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kulfoniku, fajnie jest mieć takiego przyjaciela, jak Ty:)

      Usuń
    2. Następnym razem Reksiu do Ciebie wpadnie

      Usuń
  2. ale słodziaaak!

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło znowu widzieć Felusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Feluś jest niesamowity! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam psy, Twój jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski piesek i śliczny :D

    http://lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Feluś jaki ty śliczny jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej Pojawił sie uśmiech na mojej twarzy ;p
    jesteś czarujący

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w twoim piesku <33
    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.