sobota, 7 grudnia 2013

Przepraszam, to tylko chwilowe.:)

Witajcie Kochane,
wiem, że daaawno mnie tutaj nie było, ale jestem przeraźliwie zabiegana. A może po prostu zdołowana? Ostatnio mam cięższy okres i po prostu nie mam już siły na bloga, ale obiecuję, wrócę na stałe. Być może dopiero po studniówce, a może i po maturze, ale wrócę. Jak na razie posty będą dodawane bardzo nieregularnie.
A co u mnie? No cóż, niby mnóstwo zajęć, a monotonia. Nauka, próbne matury, próby walca, próby poloneza, ciągle prawo jazdy (chyba muszę sobie darować i wrócić do tego późną wiosną), ćwiczenia, Gabriel i ciągły stres, niestety.
Pochwalę się Wam jeszcze moimi wynikami z próbnej:
polski: 67%
matematyka: 39%
biologia: 78%
Rozszerzeń nie pisałam, wyników z angielskiego jeszcze nie znam. Wiem, że powyższe dupy nie urywają, ale uważam, że matura była dosyć trudna. A ja nie mam jeszcze niczego powtórzonego. (Więc chyba jest nieźle)
Aktualnie nie ćwiczę już trzeci dzień, bo jakimś cudem popsułam sobie łydkę na próbie walca. Skoro jesteśmy już w temacie, to tańczę walca wiedeńskiego na studniówce. Jeżeli chcecie sobie to jakoś zobrazować, to w mojej szkole najpierw tańczy się dwie tury poloneza, a później 10-15 par tańczy walca. Wiecie wszystkie dziewczyny w takich samych sukienkach, no po prostu mega.<3 Hahaha, gdyby moja polonistka zobaczyła, jakiego stylu używam, to przekreśliłaby jeszcze moje 5/5ptk na próbnej.xD
Na koniec trzy filmiki, które nieustannie mi od kilku dni towarzyszą:

Zdaje się, że to łatwiejsza wersja walca, ale chyba wolałabym tańczyć do tej z "Noce i dnie", chociaż tę wielbię za tekst.<3

Polecam - ćwiczenia idealne na wyciszenie po treningu.



5 komentarzy:

  1. teraz najważniejsza jest matura więc Cię rozumiem, Twoje wyniki są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka Alvina jest świetna ;))) gratuluję takich świetnych wyników z próbnej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam walca i angielskiego i wiedeńskiego, to musi byc niesamowity efekt, sama wiem jak cięzkie są próby nie tylko poloneza, długi czas chodziłam na kurs tańca i naprawde wymaga to troche wysiłku, mam nadzieje ze wrócisz do nas szybko, a matura całkiem dobrze poszła =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie masz dobre wyniki z matury. No tylko matematyka poszła gorzej, ale za pewne tak jak mówisz - była trudna. Ja mam dopiero 13 lat i za pewne nie miałabym nawet 5% z tego ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wyniki z matury świetne ;) Jeszcze trochę się przyłożysz do nauki i na pewno będzie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.