środa, 25 grudnia 2013

Podsumowanie 2013.

STYCZEŃ
12.01 Tatuaż
Farbowanie włosów na czerwony.

LUTY
18-tka Gabriela.
Problemy ze zdrowiem. Badania, tabletki. Ble, ble.
Szczepienie.
Wstępne deklaracje maturalne.

MARZEC
Wizyta Izraelitów.
Skręcona kostka.
Reklamowanie liceum.
Wiosna.
Święta.

KWIECIEŃ
Wizyta na uczelni wyższej razem z klasą.
Próby i przedstawienie z okazji zakończenia roku klas trzecich.
25.04 Pierwsza jazda samochodem

MAJ
Początek kursu na prawo jazdy.
28.05 narodziny Aurelii

CZERWIEC
18-te urodziny
Koniec roku szkolnego

LIPIEC/SIERPIEŃ
Przeziębiona.
Wakacje bez Gabriela.
Chrzciny Aurelii
08.08. Zdanie egzaminu teoretycznego.

WRZESIEŃ
Początek roku szkolnego.
07.09 Zaczęłam ćwiczyć.
Kolejne deklaracje maturalne.
Chora.

PAŹDZIERNIK
04.10. 4 lata z Gabrielem.
Początek przygotowań do studniówki.

LISTOPAD
06.11 Wycieczka Oświęcim
Walc, polonez.
Matury próbne: biologia (podst.) i polski (rozsz.) najlepiej w roczniku:)

GRUDZIEŃ
13.12 Zdałam prawko.
Nadal polonez i walc.
Święta.

No cóż, był to rok pełen wrażeń, ale to dobrze, bardzo dobrze.:) Podsumowuję go na dobry rok, niczego bym w nim nie zmieniła. Może trochę - moją leniwą dupę. Ludzie myślą, że skoro mam dobre oceny i ćwiczę regularnie od 3 miesięcy, to jestem pracowita i zorganizowana. Nawet mi zazdroszczą. A to wszystko nie prawda - jestem strasznie leniwa.
Co do przyszłego roku - postanowień i nadziei, będę pisać za kilka dni. Na razie mogę Was tylko przeprosić za tak rzadkie bywanie na blogu, ale zmieni się to dopiero po maturze.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie postanowienia. Bardzo dużo osiągnęłaś. U mnie pewnie też znajdzie sie taki post, niebawem oczywiście =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś super rok :) Życzę kolejnego jeszcze lepszego! :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Co sądzisz o wzajemnej obserwacji? Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie komentarz na blogu a ja na pewno też Cie zaobserwuje :) Pozdrawiam :)
    http://igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.