poniedziałek, 29 lipca 2013

Uch, jak gorąco!

Przyjechał, pobył... I tyle Go widzieli:) A ja biedna, maleńka, znów sama. Do zobaczenia za tydzień Słonko moje najdroższe.
Ogólnie dziś był jeden z tych dni, które mijają tak szybko, że trudno je zauważyć. Kupiłam lakier z Rimmela i odżywkę w spray'u z Gliss Kur. Recenzję już niebawem - pazurki umalowane, sprawdzam trwałość.
Właśnie skończyłam rozwiązywać maturę z matmy. Cholerne 40%. Będzie wyglądało to cudownie na świadectwie maturalnym: wszystkie przedmioty około/powyżej 80%, matematyka - 40. Cóż poradzić? Taki głupi łebek.
Całe szczęście, ze jutro będzie chłodniej - co prawda 28 stopni to i tak sporo, ale przy dzisiejszych 35 to i tak zimno.
OMG, słyszeliście już, że Światowe Dni Młodzieży 2016 będą w Krakowie? Uouu, już pakuje walizki i lecę na spotkanie Franciszka! Co prawda wtedy będę miała 21 lat, ale jestem młoda duchem.

6 komentarzy:

  1. Z moich obliczeń wynika, iż masz 18 lat! GenIuS
    Czekam na recenzje :3


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kolor lakieru ??

    Słyszałam o tym światowym dniu młodzieży w 2016 roku :)

    http://lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie pochwal nam sie tym lakierem^^ Jestem ciekawa efektów^^
    pozdrawiam ;


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie byłabym załamane, że świadectwo maturalne tak wygląda. Byłabym nawet szczęśliwa :) Jestem debilem matematycznym...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi matma nie idzie dobrze ;//


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.