wtorek, 9 lipca 2013

Bardzo zmartwiona Kicia.



Kicia z tytułu to ja. Wyglądam mniej więcej tak, jak kociak powyżej, tylko mam brązowe oczy, trochę ciemniejsze futro i bardziej puchowy ogon, choć to ostatnie chyba przychodzi z wiekiem. Ja już jestem dorosłym kociakiem. Niedługo, bo od 10 dni, ale jednak dorosłym.
Wielu z Was pewnie pomyśli "Dziwisz się, idiotko, że jesteś taka zmarnowana, a siedzisz i uczysz się, pomimo tego, że są wakacje - odpuść trochę."
Tyle że nie sądzę, aby to nauka była tutaj największym problemem. Spóźnia mi się okres (nie cieszcie się tak, ciążę wykluczam), ale to normalka, mam z nim problemy od maja 2012, ginekolodzy umywają ręce, uważają, że to przez stres. Też tak myślę, ale cóż mam począć?
Denerwuję się jazdami - jestem perfekcjonistką, ale z samochodem nie zawsze potrafię się dogadać.
Martwię się tym, że Gabriel w przyszłym tygodniu wyjeżdża, bo nie jestem pewna, jak zniesiemy nasze pierwsze dłuższe rozstanie.
Po trzecie, mamy już drugi tydzień wakacji, które mijają mi bardzo szybko, a na moim horyzoncie zaczyna pojawiać się wizja ostatniej klasy liceum - studniówki i matury. Kurwa, co ja zrobię z sukienką? Jak ja do cholery zdam tę maturę? Muszę mieć bardzo dobre wyniki ze wszystkich przedmiotów, które zdaję, a czarno to widzę.
Widzicie sami, Kochani moi, jak to strasznie wszystko wygląda. Oczywiście, że  większość tych problemów wyolbrzymiam, ale już mam taką skłonność do teatralizacji.

11 komentarzy:

  1. bedzie dobrze1: )
    przetrwacie tą rozłąke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pij jakąś herbatę, np zieloną, lub weź może jakieś witaminy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną herbatę już teraz pije codziennie, witaminy również, ale często o nich zapominam:)

      Usuń
  3. Poradzisz sobie z maturą, mój brat słabo się uczył, a jakoś zdał z bardzo dobrymi wynikami

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradzisz sobie ze wszystkim, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzisz sobie :) 3mam za ciebie kciuki! Mi te wakacje także bardzo szybko mijają :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze, zobaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę;) Będę trzymała za ciebie kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z kolei lubię żelki Frugo ogółem, ale Haribo wyjątkowo ;)
    "Trafny Wybór" jest na mojej liście "do przeczytania" tak jak HP 2-7 xD
    Greya nie czytałam, ale także zamierzam.
    Lubisz takie fantasy, magię itd? Polecam "Dziewczyny z Hex Hall" czytałam. dlatego polecam.

    a Gabriel na jak długo jedzie?
    też mam taką skłonność, ale słowa nie powtórzę (wiem, że mogłabym po prostu zrobić kopiuj-wklej)
    będzie dobrze! Tyle Ci powiem. A maturę na pewno zdasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!

    Z radością informuję, że otrzymałaś ode mnie nominację do The Versatile Blogger Award!
    Więcej informacji u mnie.

    Oczywiście obserwuję i w ramach podziękowania na nominację liczę na rewanż.

    Ania :D
    http://bauerkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejejejku BĘDZIE DOBRZE !
    Nie stresuj sie .. wyluzuj troszkę ;3
    łady wygląd
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za komentarze - jest to dla mnie bardzo ważne:)
*Za każdy komentarz odwdzięczam się (oprócz tych w stylu "Fajny blog.")
*Dziękuję za obserwację, jest duże prawdopodobieństwo, że również zaobserwuję Twojego bloga, ale napisz w komentarzu jego adres.